Tandläkarbesök med Alicia!

Idag ska Alicia och jag till tandläkaren. Gissar att dom kommer påpeka hennes napp-bett... Även om jag tycker vi dragit ner på användandet. Har fortfarande med mig i bakhuvudet vad min BVC-sköterska sa. Så jag "oroar" mig inte. Allt har ju sin gång och jag tycker skrutt och jag har kännt av när det passar och inte passar att sluta och lägga till olika saker.

Trivs riktigt bra på nya jobbet (även om man saknar barn o kära kollegor från det gamla). Ingenting är krångligt, det finns tid för planering och utvärdering och det är inte full rulle från tidig morgon till kväll. Skulle vilja påstå noll stress och frustrationen att inte räcka till och göra ett bra jobb är nästan borta. Skönt!

Kommentarer
Postat av: anita olsson

finns det fler tjänster på din nya förskola verkar vara drömmen

2011-12-01 @ 17:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0