Ge mig snö!!!

Älsklingen och jag har shoppat lite julklappar till barnen så nu behöver vi vinter... =) Härligt att bara få vara. Sötnosarna är på annat håll. Undrar hur länge vi orkar hålla oss vakna idag. Igår lade vi oss halv nio. Tröttare än tröttast. Vet ni? Jag känner ingen stress längre, det är så skönt. Det finns ett lugn i mig som inte går att förklara.

Igår började vi julplanera lite... Typ helt omöjligt. Jag vill ju vara med min lilla tjej... =( I dom lägena vill jag inte dela. Så är det bara. Kan inte rå för dom känslorna.

Nu är det snart läge för lite kvällsmat och ngt vinglas blir det säkert också. Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Madde Ståhl

Hej!Surfade runt lite och fick se att du börjat blogga igen, kul! Har saknat din blogg! Jätteroligt att läsa att du verkar må bra igen! Det är du värd efter allt! Vad stor Alicia har blivit, värsta gullungen! =) Ha det bra! Kram / Madde

2011-12-05 @ 11:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0