Ledsen... riktigt ledsen...

Till alla er som tycker att jag är patetisk, korkad och gör bort mig och allt vad det nu var...

 

Läs inte då!!!!!!!!!!

 

Det är min blogg med mina tankar mina åsikter min frustration mina känslor som representerar min vardag med mina problem som jag brottas med och det är från MITT håll. Jag har sagt det förut... (Och det blev ingen korrekt svenska och det struntar jag i.) Saker och ting kan se väldigt olika ut beroende på vem man frågar. SÅ DET HÄR ÄR MIN BLOGG. Jag vägrar att försköna någonting.

 

Idag blev det dipp. En rejäl sådan. Jag borde ha lärt mig, så jag blev faktiskt mest besviken på mig själv den här gången. Måste bli bättre på att få saker och ting skriftligt. Men också så ledsen för att det har varit bra nu när Alicia varit sjuk. Ärligt skrivet utan den minsta ironi. Ledsen för att jag trodde ngt annat. Hoppet är ju det sista som överger.

 

Tack snälla Jennie för att du kom över! Fredrik; Dina ord fick mig att tänka!! <3 Nu har jag tittat på Alicia och jag har bestämt mig. JAG ORKAR, jag gör allt för dig mitt lilla hjärta!!


Kommentarer
Postat av: syrran

SLUTA!

Du är inte varken det ena eller det andra - du är bara människa! Och en trött sådan efter senaste veckans pers! Klart du kan dippa om något strular. Men jag vet ju att du går vidare och står starkare efter varje bakslag och dipp! DET är något att vara stolt över! KRAMAR! (Ring - jag finns här...)

2010-03-18 @ 14:22:17
Postat av: Lina

vet det, det känns bra! <3

2010-03-18 @ 15:04:36
Postat av: Emma

Jag tycker din blogg är bäst, tycker du är modig som låter andra få ta del av dina tankar och åsikter, önskar jag kunde va så modig. Sen vill jag att du ska veta att du är världens bästa, och jag har turen att ha dig som vän. KRRRRRRAMMM

2010-03-18 @ 19:42:51
Postat av: Eva

Men vad har hänt nu? Har du fått otrevliga kommentarer på bloggen? Varför är du ledsen för att varit det varit bra när Alicia varit sjuk?

Självklart är det din blogg och du skriver vad du vill men det är lite svårt att förstå vad du menar ibland. Hoppas i alla fall att allt löser sig. =)

2010-03-19 @ 07:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0