Nu blev det sådär länge sedan igen...

Det är så mycket som händer, hela tiden. Alicia har börjat acceptera förskolan, otroligt skönt. Det är mest jag som har ångest över hur mycket av sin vakna tid hon faktiskt tillbringar där, men det är en helt annan sak.

Älsklingen och jag har firat vår ettårsdag också... Det blev en returmatch i bowlinghallen. Vet ni om hur mysigt det var att bara få vara helt själva en stund?!

Känns som jag är på banan igen och pusslar med rätt/mina pusselbitar. Jag har en ny bild framför mig och då kan man ju inte använda gamla pusselbitar för det blir en sådan frustration. Hur man än gör så passar dom inte!!! Nu lägger jag mitt pussel och det är helt nytt. =)



Kommentarer
Postat av: A

Härligt att läsa att du e tbx på banan igen :o) KraMar

2011-02-18 @ 19:29:23
Postat av: syrran

Svårt att ge upp pussel som inte är färdiglagda även om det saknas bitar. Bra att du börjat på ett nytt, det ser ut att bli fint! Bra liknelse du kom på och passande med just pussel! Tänker på en alldeles speciell, hemsk, kväll! Brr! Strunta i det gamla pusslet! Det nya blir toppen och kommer tillslut passa med de gamla halvpusslade bitarna!

2011-02-23 @ 22:02:21
URL: http://tincabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0