Lite tankar från mig!

Är så glad att jag tog bort mitt tidigare inlägg. För det viktigaste är ju att JAG VET. Jag behöver absolut inte försvara mig och jag tänker fortsätta med min blogg på mitt sätt. Men jag hoppas och tror att dom flesta som läser bloggar på nätet inser att det det som läggs ut bara är en del av allt. Jag väljer ju bara ut vissa bitar som jag delar med mig av och en sak kan se ut olika beroende på vem man frågar. Det gamla mottot att behandla andra som du själv vill bli behandlad är ju inte så dumt. Så om jag inte lämnar ut ngn på min blogg så kanske jag kan slippa att bli utlämnad?

Nu ska jag zappa vidare och sätta mig lite bekvämt. Om det ens är möjligt. Har så förbenat ont i svanskotan och förstår verkligen inte varför? Lite gnälligt jag vet men fy så jag mår. Har verkligen kämpat mig igenom den här arbetsveckan. Kan inte vara hemma liksom. Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0