Helgens alla äventyr!!

Ja, tiden bara springer iväg. Jag är verkligen inne i en må-bra period. Vet ni om hur skönt det är? Vet ni om att det är en fantastisk känsla att känna lycko-känslor?! Det känns som allt flyter på bra, på alla plan. Lite planer för midsommar börjar ta form.... hoppas hoppas.

Alicias 1-årsdag närmar sig med stormsteg. Skruttan (med hjälp av mamma) önskar sig:

*Böcker (Enkla, typ MAX-böckerna)
*KLÄDER
*CD-skiva med barnsånger
*Tjocka kritor + ritpapper

I leksaksväg har Alicia fått låna så mycket av sina kusiner + att jag har kvar sedan jag var liten. Och jag VILL inte att hon ska svämma över i saker som bara står och är allmänt i vägen. Jag vill att hon ska känna uppskattning för det hon har och det "lilla" hon får. Allt har blivit så materialistiskt och hysteriskt. Blä! Då är ett bidrag till hennes egna sparkonto ngt jag flaggar för.

I torsdags var jag och Emma ute på stan en sväng. Hamnade på Saliga munken och provade deras öl...eller två. Tjoho... Trevligt värre! Lilla skrutt sov hos sin pappa.

Alicia, Liza och jag passade på att ta en sväng på Finspångs marknad i fredags. Mysigt men trångt... Lite mat och mys hemma hos mamma och pappa efter det.

I lördags blev det skolavslutningskläder-jakt. Tjejen kommer bli så fin!! Dagen avslutades hemma hos mig med trevligt sällskap (Anna o Jennie) och "lite" vin. Mycket trevlig kväll. Ja, Alicia sov borta då med.

Idag, mors dag, har vi hunnit med att vara på crossbanan, hälsat på Fredriks familj och jag o Alicia åt kvällsmaten hemma hos mamma och pappa. Jag fick ett så gulligt kort av Liza. Typ bonus-mamma kort och en pepsi max. Gulliga gulliga tjej!! Hjälp vad glad jag blev.


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att höra att du mår bra!

Och du, vad stor Alicia har blivit :-)

2010-06-04 @ 22:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0