En "egen" helg!!

Lilla plutt sov borta både fredag och lördag natt. Allt hade gått alldeles utmärkt och jag behövde verkligen det. Jag har samlat såå mkt ny energi. Nyttigt på alla sätt och vis.

I lördags blev det bikinijakt för Fredriks och min del, eller iaf för min del... =) Typ efter 40 olika provade modeller kände jag hur sakta men säkert tålamodet och självkänslan höll på att försvinna totalt. Gav mer eller mindre upp och lät Fredrik bestämma vilka jag skulle prova... Erkänner att jag borde gjort det från början. Den satt riktigt bra. Tack snälla du för tålamodet och för den bikinin. Tack!!!

Kvällen blev massa tv-mys och smarriga räkmackor. Idag har vi varit på crossbanan hela dagen, styrt med allt det praktiska så att alla andra kunde åka. Men idag på eftermiddagen blev min Alicia absitens väldigt stor... Oj vad jag saknade. Har inte varit ifrån henne så länge, någonsin.

Lite bus och lek ute i trädgården och sedan kvällsmat och sovdags.

Vilken helg det har varit!!

 


Kärlek. För alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0