Vilken tur att det kom lite snö igen!

Min vinter är tillbaka. =) Fick nästan panik där när det blev plusgrader och äckligt regn. Alla Ni snöhatare??? Hade det varit bättre med en sådan vinter? För det går faktiskt inte att hoppa över årstiden även om vissa verkar vilja det... Jag är såååå less på detta ständiga gnäll om snön. Jag fäller numer mina öron så fort ngn yppar något negativt om snön. Man blir ju deppig av allt gnäll... Gilla läget istället. Det har jag gjort. När får vi uppleva en sådan fantastisk vinter igen? Jag ska f*n börja gnälla lika mycket på alla soliga dagar i sommar istället. Är det okej? Nej då uppfattas man som konstig. Vad är farligast? Solen eller snön? Snö och minusgrader, det gillar jag!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, du borde läsa Sannas blogg. Har guidat henne hit till din blogg oxå! kontrakt.blogg.se KRAMAR :)

2010-03-01 @ 19:12:27
Postat av: Sanna som inte gillar snö!

Lina! Jag gillar INTE läget men vet du vad jag ska göra för att ändra på läget så jag gillar det? Jag ska flytta till skåne för där finns det ingen snö! Lovely! Och då slipper alla höra mitt snögnällande också. Jag orkar inte med mig själv när jag är så här gnällig nämligen =/ Tycker synd om alla som måste lyssna på mig. Och sol ÄR livsfarligt så det får man visst gnälla på. Keep on gnälling, men bara över det som verkligen stör. Ha det fint!

2010-03-01 @ 19:57:59
URL: http://kontrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0