På tok för sent...

Ska bara göra det och det och det och det och så är klockan massor. Men är tyvärr ganska pigg då jag somnade med skrutt på eftermiddagen. Hmm. Inte bra. Idag har jag verkligen fyndat. Ahh så bra det känns. Min ekonomi säger väl egentligen att det inte var läge men ärligt så behövde (nästan i alla fall) skrutt utekläder. Hon behövde något vindtätt eftersom hon "kräver" mer än att bara ligga inbäddad i sin åkpåse. Jackan fyndade jag på Intersport. Förra årets modell, spelar ingen roll. Äntligen hittade jag överdaragsbyxor.  Av någon anledning så hängde storlek 80 på andra avdelningen på Lindex?! Jag hade dessutom 30 % rabatt på valfritt ytterplagg och byxorna var billiga innan. Känner mig helnöjd, än så länge. =)

Alicia och jag var också och hälsade på mamma/mormor på sin sista arbetsdag!!! <3

Natt natt!!

Just det... av någon konstig anledning fick den "där" tunnikan följa med hem oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0