Nu har jag bestämt mig!!

Det blir en blogg för mina nära och kära och för min egen skull. Hur länge vet jag inte. Men jag mår nog bäst av det för tillfället. Jag vill inte "höra" vissa saker från personer som verkligen inte känner mig. Personer som inte har en j*vla aning om allt. Vet man inte allt kan man heller inte kommentera allt. Så lägg av!!!

Men det är ju en risk med att skriva öppet. men jag som människa är för skör för sådant skit. Ni som verkligen känner mig att jag suger åt mig som en svamp!

Så tack och hej så länge!!


Kommentarer
Postat av: syrran och kusinerna

Men...vi saknar att få läsa om er!

Kramar!

2010-03-21 @ 22:56:46
URL: http://tincabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0