Första dagen utan alvedon!

Ahhh.... äntligen är min plutt "tillbaka" igen. Nu på morgonen har vi ätit frukost utan gråt?! Vi har lekt, busat och Alicia har börjat "prata" igen. (Efter en vecka med napp i munnen så går det ju inte att säga så mycket...) Efter att jag hämtat Alicia i lördags fick jag nog... Hon kräktes ner hela sig, bilstolen, bilen, mig... Jag behöver nog inte beskriva den situationen mycket mer. Efteråt var hon liksom "borta", helt tom i blicken. Där fick jag nog!!!! Nu skulle jag bara veta vad som var fel med min älskling. Jag tänkte inte lyssna på mer råd om alvedon-höra av sig om det blev värre-snack. Så i lördags kväll var vi och träffade en läkare. (Mitt i läkarbesöket ringer Emma och säger att Alma har scharlakansfeber... Alicia hade ju hunnit smitta stackars Alma.) Halsprov tas på mig och Alicia, vilket visar att Alicia har streptokocker i halsen, halsfluss. Inte så lustigt att min älskling vägrat mat... Nu har vi påbörjat penicillinkuren och jag känner mig så lättad. Att få veta vad som varit fel.


Kommentarer
Postat av: Frida

Stackars er!! hoppas ni snart blir bättre.. Krya på er. :)

2010-03-15 @ 13:55:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0