En bättre dag än igår!

Har lugnat ner mig och ventilerat det hela med Emma igen, tack för att du orkat lyssna. Har nog kommit fram till att  det som jag blev mest ledsen och besviken över var att Alicia introducerats för sötsaker bakom min rygg. Det var nog det som tog mest, eftersom jag verkligen är av en helt annan åsikt. En frustration att inte kunna veta och styra vad hon får i sig. Tyvärr. Tack för kommentarerna!!

Alma och Emma har varit här idag. Mysigt. En sådan där slappdag i mysarkläder, osminkade och totalt ostylade. Det blir gärna så efter babysimmet. Idag tränade vi dyk utan att hålla i bebisarna. Det blir undervattensfotografering på söndag. Spännande. Pappa/morfar har lovat att följa med, trots Vasaloppet.

Nu ikväll har Alicia och jag myst och skrutt har så snällt hjälpt mig med tvätten. Väntar på dom sista maskinerna nu. Varför ska berget med tvätt alltid bli så stort? Vill ha en egen tvättmaskin NU. Vet att det lite halvt är på gång... hoppas att allt kommer fungera. =) Hoppas hoppas.

Såhär går det om man kommer för nära med kameran...

 

Alicia hittade sin filt och började leka titt-ut med mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0