Lite fakta!!

VAD GÖR DU JUST NU: Jag har precis nattat Alicia och samlar ork till min Sigtuna-packning
NÄR HÅNGLADE DU SENAST: =) Det var nog inte så länge sedan...
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Ingen kommentar.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 04.49 stod klockan på. Ärligt så fick jag knappt upp ögonen.
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Blä!
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Nepp.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Inte vad jag vet iaf. Finns ju dom med nycklar hit.
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG:
 Inte idag, men igår.
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nej.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Matrester som har stått framme alldeles för länge.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Biggest Looser.
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Från Fredrik. "Nix, ;)"
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Näe, tror inte det.

Hittade det här på http://alicesmamma.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0