Snart färdigpackad!

Snart har jag bockat av det mesta från min lista. Vissa saker har jag fått stryka... Bestämde mig för att åka tåg till syster och man blir rätt begränsad av att packa i ryggsäck, men det blir det smidigaste. Jag vill ha händerna fria för att hålla koll på allt annat, typ Alicia, vagn och bilstol... Men det ska nog gå bra!! Den här gången kom jag t.o.m. ihåg att boka Alicia när jag köpte biljett. =)

Säger som pappa; Det var bättre förr! Jag saknar Lövgren, Olsson, Lindgren, Wislander, Pettersson, Svensson mfl...

Alicia och jag var lite smått uttråkade i morse. Blev en tur till Norrköping för att hälsa på Emma och Alma. Liten runda på stan med lunch för alla 4. Det gick ju jättebra! Alicia tyckte tyvärr att Almas napp var mkt finare... eller hur?! Med tanke på att dom hade likadana... busfrö. Hon gav sig inte...

På eftermiddagen var Fredrik här en kortis. Vet ni?! Det är faktiskt härligt att sakna, den där saknaden som känns på rätt sätt. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0