Känsloinlägg!!

Jag mår så bra. Jag är glad. Har världens bästa lilla tjej och vänner och familj. Jättemysig tjejkväll igår. Camilla och jag vann i TP... hur nu det gick till? Hmm... Så glad för att Ni var här, Jennie, Martina, Jenny, Anna. Så glad att jag har er. Så glad att jag har vänner som vill komma hit, även om man inte bor sådär överdrivet centralt!? =) Ni förstår att det är lika långt från A till B som B till A. Ni är guld värda!!! Jag kan nog nästan påstå att jag känner mig lycklig!! Wow, var det såhär det kunde kännas?? Det går inte att beskriva!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är glad att jag får vara din vän och skulle mer än gärna träffa dig oftare, både för att göra dig glad men även för att du gör mig glad!

KRAM

2010-01-31 @ 18:25:44
Postat av: syrran

du glad = jag glad

KRAM!

2010-01-31 @ 19:49:59
URL: http://tincabeth.blogg.se/
Postat av: Frida

Okeej. synd. :( hoppas ni blir bättre till torsdag. :) men har ni ringt o anmält er till klappoklang? :)

2010-02-01 @ 14:46:24
URL: http://fridaleek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0