Trött så jag mår illa...

Borde ha hoppat i säng för länge sedan, men så blev det inte. Räkningarna är iaf betalda. Alltid något. Pappa hade rätt den här gången också! Tänk att föräldrar alltid ska veta... *sss*

Idag kom en riktig dipp... på något sätt blir jag så förvånad när dom kommer. I samråd med Camilla har jag bestämt mig för att ta en lugn vecka på hemmaplan. Måste backa lite och andas en stund. Vart är jag på väg? Mitt liv? Vad vill jag? Vad känner jag? Det ska bli skönt att ta det lugnt och hitta mig själv lite igen... Det blir så tydligt att jag inte är så stark som jag vill vara egentligen.

Nu ska jag lägga mig bredvid det bästa som finns, skrutt somnade i min famn ikväll. Behöver jag säga hur mysigt det är?!


Kommentarer
Postat av: Camilla

<3

2010-02-28 @ 04:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0