Trots?! Är det möjligt?

Gha... jag blir så frustrerad på min älskling just nu. Matsituationerna är inget roliga... Hon tar några tuggor och sedan är det spott och fräs och vända bort huvudet... *orka* Dessutom sover plutt SÄLLAN längre än till 6 för tillfället. Dom sista dagarna har det varit svårt att få henne att ens somna om vid 3-snåret. Jag är helt slut ju... Är det såhär det kunde ha känts? Dessutom har hon haft några dagar med att bryta ihop så fort jag försvinner ur synfältet. Nu är sötnosen med sin pappa och jag ska göra absolut ingenting mer än att samla kraft. (Förutom att plocka upp, plocka in disken, sortera tvätt, sätta på 2 maskiner, åka och handla en snabbis, duscha...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0