Seriöst... vissa borde inte få ha körkort!

Gha... igår höll jag på att bli galen. Råkade befinna mig på Hamnbron vid helt fel tillfälle. En eftermiddag när ALLA är där liksom. Seriöst hur svårt kan det vara, hur svårt kan det vara att bara flyta med i trafiken och i det tempo som är. JA, det är snö på vägen. JA, man ska anpassa sin körning efter det. Absolut. MEN detta tvekande som folk (dom där som inte borde ha ngt körkort) sysslar med gör mig galen... "Törs jag köra nu?" "Jo" "Nej" "Jo" "Nej, bäst jag väntar" Seriöst det är ju just det tvekandet som gör att det blir olyckor. Har Du f*n bestämt dig för att åka så åk då!!!! Ja, jag höll på att köra in i arslet på en sådan bil... Halvvägs in i rondellen så ångar sig han/hon. Det var säkert en hon för jag hävdar att kvinnor i allmänhet inte "kan" köra bil... =) MEN nu till undantagen! För det här gäller ju självklart inte mig... Jag kör ALLTID perfekt och gör ALDRIG några fel eller missbedömningar och jag borde ha en egen fil för att slippa alla andra som inte kan köra bil! Eller hur?! =) Men allvarligt... vissa borde faktiskt inte befinna sig på vägen... (i alla fall inte på vägen och ivägen för mig...)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Määh, nu tycker jag att du är dum! =) Det är inte alltid så lätt att köra bil! Och alla dom (läs: vi) som inte är 100% bra på att köra bil har oxå rätt att vistas ute på vägarna, så att dom (läs: vi) kan ta sig (läs: oss) någonstans. Så det så! :P KRAMAR

2010-02-11 @ 23:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0