Pussas!?

Alicia är rätt duktig på att pussas... på sitt sätt. Gapar, böjer sig fram och tar tag i båda öronen och det gäller att akta näsan! Sötnos. Idag har vi skjutsat mamma/mormor till sitt återbesök hos ögonläkaren och efter det blev det mat på Maxihuset. Nu ikväll har vi bara varit hemma... så otroligt skönt att bara få vara! Ge mig mer tid, någon!! Snälla!! Veckan är fullproppad och jag törs inte vända blad i almanackan heller. Pust! JAG VILL BARA VARA!!! Felet är att nog att jag vill så mkt, men det går inte att få ihop det när läget är som det är med alla skjutsningar och lämningar hit och dit... Semester tack! Tänk er en vecka att bara få vara och få styra över den HELT SJÄLV!? Det har liksom inte hänt sedan skrutt föddes. Men nu är det inte så, det är andra förutsättningar och jag vet ju om det. Punkt. (Men att inte bara kunna tacka ja till ett namngivningskalas och åka... för att den dagen är bokad för Alicia på annat håll. DET känns så sjukt...) Nu måste jag sova... Min lilla trötta älskling somnade alldeles för tidigt ikväll. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0