Morgonmys!!

Alicia vaknade 3... Men mitt "Glöm det" och in med nappen, kaninen bredvid och så på med täcket igen så somnade hon faktiskt om. Ända till 05.40. Wiiee!! Men att vakna till en glad Alicia som ligger och pratar i sängen och kastar nappar så dom bara flyger omkring, det gör liksom inget då. Faktiskt! =)

En tidig morgon framför tv:n och den nedrans dåliga hockeymatchen... Blä! Vi har haft en riktig mysmorogn och ätit frukost i vardagsrummet. Alicia tyckte nog jag var jätteknasig, men hon åt bra!

Skrutt har somnat om och jag borde göra mig i ordning. Först till frissan en snabbis och sen till Emma, Tony och Alma. Kvällen spenderas hemma hos Fredrik och Liza. Mys mys hela dagen. Världens bästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0