Svar på kommentar!

Det klart att vård av barn är till för barn, det jag menade var att om hon är sjuk natten och även på morgonen så skulle ju vi kunna vara hemma. MEN jag vet att det inte fungerar så när han är f-ledig. Och har man varit vaken till och från en hel natt med ett sjukt barn, tro mig, så är det rätt tunga steg man går mot jobbet. Trötthet. Det kan inte jag sjukskriva mig för?!

Alicia sjuk -vård av barn
Jag sjuk - sjukskriva mig

Trötthet + förkylning?

ähh... det blir nog bra... =)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Att du ens orkade svara på den urkorkade kommentaren. Förstod man inte vad du menade med ditt inlägg, så läser man bara det man vill att det ska stå. Framför allt så har man inte varit vaken en hel natt med ett sjukt barn, och sedan fortsatt vara vaken en hel dag till. Dessutom ska man orka ta hand om det sjuka och förmodligen gnälliga barnet. (eller arbeta som i ditt fall) Det är tungt.

2010-12-09 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0