Nu är det snart jul!

Alicia växer så fort... Gissar att jag knappast är den första föräldern som skriver något sådant, men i alla fall. Att få se henne utvecklas, att få uppleva det. Otroligt. Just nu sätter hon ihop två "ord". Kommunikationen blir på en helt annan nivå direkt. Underbart. Hoppas på att mycket av hennes frustration släpper, blir tokig på hur hon slåss och rivs. (Mest mig i ansiktet...) Ikväll fick jag inte hålla i nappflaskan när hon skulle ha sin välling. Min stora lilla tjej kan så mycket själv.

Ikväll har vi sovit hemma. Det har gått bra. Har haft en jobbig period med att vara ensam. Lilla skrutt ramlade i duschen ikväll. Otäckt. Slog i bakhuvudet. Känns som jag tittar till henne var och varannan minut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0