Vet ni? Det blev en ny dag.

En helt okej återhämtning efter igår. Tillbringade sena eftermiddagen i skogen, skönt att rensa tankarna. Förutom att jag blev halvt ihjälskrämd av ett rådjur var det rätt mysigt. Öga mot öga är väl att överdriva men inte långt ifrån... Ekorrarna tyckte visst också att jag kom och störde. En och annan snigel mötte jag också, men MYGG. Blä. Kanske inte det smartaste att gå till skogen med korta tights och kjol... inte om man tittar på mina ben idag. Skulle plocka blåbar också, men hittade inga...? Hur mycket blåbärsris som helst utan bär. Är jag för sent/tidigt ute? Eller helt enkelt på fel plats?

Alicia blev lämnad på mitt jobb idag. Mys. Efter lite lek på gården tog vi svängen förbi badplatsen och passade också på att titta på fåren. Alicia var hur ivrig som helst. =) Sötnos. Sovdags. Öppning i morgon igen. Saknar kameran, min är ju helkass nu när man vet hur det kan vara...


Busfröet på Busfabriken


Svärtinge är mysigt. Jag tycker om.


Skogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0