Vilken dag!!!

Efter lunch gick Alicia och jag ut. Tänkte gå bort till kiosken och köpa mig en glass. Stängt. Öppnar inte förrän 15. Men jag är glad att den öppnat för säsongen i alla fall. Traskade vidare upp till mormor för mellis ute på altanen och lek för Alicias del. Jag gillar att hon trivs att vara ute och krypa omkring. Plockar och fifflar och styr runt, men med sten i handen så måste man ha koll... Hon provsmakar gärna. Busunge!

Efter det blev det mer lekparkshäng här borta. Roligt att träffa andra barn och föräldrar. Lite mer promenerande och så hem till tvättstugan. Mat och sedan sovdags. Världens bästa eftermiddag ute!!!

Har möblerat om lite i sovrummet också. Alicias säng har nu flyttats från min och står jäääääättelångt bort. Undrar hur det känns? Det blev bra.

Nu ska jag pyssla om mig själv lite och humöret börjar återvända och jag börjar smått känna igen mig själv igen. Har dock stora planer på att ta upp kontakten med "min" kurator igen.

Snart är det fredag... saknar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0