Tillbaka igen!!

Det har varit en tuff period. Möte i måndags som sänkte mig totalt. Helt sjukt. Pappa kom och ryckte upp mig ur sängen. Lite prat och en mängd tårar så kändes det ändå lite meningsfullt igen. Skrutt kom hem och Fredriks fina ord sitter fast där inne. Det blev en ny dag och ännu en har passerat. Jag känner ändå glädje idag. Skönt. En glädje över att få vara mamma till världens finaste tjej. Så är det och det kan ingen ta ifrån mig, oavsett.

Nu har jag lagt ut en mängd annonser på Tradera. Försöker skramla ihop alla pengar jag kan som reskassa till Ullared. Ser det mest som en mysig utflykt med tanke på ekonomin, men i alla fall. Någon som vill köpa en kaninbur? =)

Kommentarer
Postat av: syrran

Kram!

2010-04-22 @ 09:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0