Idag har jag pratat med farbror Blå....

Fan satans jävla skit rent ut sagt... Idag är det verkligen inte min dag. Skulle till stan och lämna skrutt. Tog ett ofrivilligt stopp i Butbro. På 30-sträckan!! Gha........... Dom mätte mig till 38 km/h. Fan. Så 2000 spänn ska betalas inom 30 dagar. Grattis Lina, bra gjort!! Påpekade lite fint att jag inte har 2000 kr om 30 dagar. Kan också tillägga att det hjälpte inte... En klapp på axeln var vad jag fick när jag gick därifrån. Grejen är ju att man inte kan skylla på någon annan. Men det är surt, riktigt surt.

Jag sitter och knåpar med f-dagar, semester för att över huvud taget klara mig. Jag försöker sälja Alicias för små kläder på tradera för att kunna skramla ihop till en reskassa till Ullared. Nu känns det verkligen som allt kvittar. Åhhhh.......... Jag vet att jag bara har mig själv att skylla men ändå...


Kommentarer
Postat av: Suz

Oh herregud! Jag visste att det var dyrt att köra för fort på 30-sträcka men 8 km = 2000kr?

5-6km syns väl inte alltid ens på hastighetsmätaren.

Att som ensamstående mamma trolla fram den summan måste vara svårt, hoppas verkligen att det löser sig :-/

2010-04-26 @ 09:13:56
URL: http://susenknopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0