Dags att uppdatera lite...

Har väl inte haft någon egentlig lust. Blir så ibland. Känns som allt är för rörigt för tillfället... Måste sortera tankar och känslor lite. Skaka om mig själv och fundera på vad jag vill. Svårt. Vad mår jag bra av? För tipp topp är det inte.

Påsken firades hos mamma och pappa med farmor Tyra på besök. Alicia fick påskägg med majskrokar och lite sandlådsleksaker. Syster med familj hälsade på, så påskdagen blev en sådan där mysig dag ute. Vår!!!

Veckan gick och Liza och jag var en sväng till badhuset. I lördags var vi iväg till Sigtuna och firade världens bästa 10-åring; Storkusin Ida!!

Söndagen spenderades ute. Fredrik och jag hade nästan en hel dag för oss själva. Välbehövligt! Sandlådan är "omgrävd" och redo för en busig Alicia. Lite studsmatta blev det också. =)

Igår var jag och Alicia och hälsade på Emma och en numer "krypande" Alma. Mysigt. Härlig promenad och hemmamys. Barnen fick känna på gräset lite oxå. Alma tyckte allt skulle in i munnen och Alicia envisades sådär en miljon gånger att slita av sig mössan...

Skrutt sov sin tredje natt borta igår... Den tyngsta för min del. 1:a gången så kändes det liksom inget speciellt (bara tomt) och Fredrik och jag hittade på massa kul saker. 2:a gången kändes sådär... Nu igår var det liksom mer "ska det vara såhär"... Nästan panikkänslor och massa tårar.... Jag vet ju att det krävs viss mått av förtydligande så ska tillägga så att alla blir nöjda att det här var MINA känslor.

Idag var vi till BVC. Och nej; Alicia kan inte klappa händerna, än! =) Men efter en stund kunde hon i alla fall visa att hon kan slå saker mot varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0