Vill ha min frihet

God morgon gott folk. Sovmorgon idag. Alicia är ute och går med sin pappa. Känns som jag kunde koppla av ganska bra. Känner mig så tråkig mot mina stackars vänner. Jag får sms, förfrågningar om jag vill hitta på saker. Slutar oftast med att jag måste säga nej jag kan inte. Men jag har en ledig tid på torsdag nästa vecka! Jaha, nehe var det inte då du ville luncha utan idag... Gha... En annan vän ringer. Vill du med på promenad? Frustrerande. Jag vill också göra saker spontant, vill inte gå på schema, jag vill kunna styra över min tid helt själv. Daa... irriterad. Känns som dom flesta iaf vet läget och förstår bra, men jag tycker det känns tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men idag var det ju faktiskt bvc som tar din tid, o promenad kan vi ju ordna senare under dagen ;)

2009-09-14 @ 10:39:48
URL: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0