Trött...

Ögonlocken känns tunga. Har sovit bra men ändå... Ska faktiskt gå och lägga mig nu. Dagen har varit bra. Det var en "gubbe" här och kollade igenom lägenheten och konstaterade att ventilationen inte är godkänd. "Nähä?" Jag är inte speciellt förvånad. Har blivit lovad att dom ska sätta in ventilationsjox uppe vid mina fönster. Han som var här kunde dock inte lova att röklukten skulle försvinna helt... JAG STÅR INTE UT MED DEN! Jag vill inte leva i en sån miljö med Alicia. Styrelsen hoppas istället problemet ska lösa sig när han flyttar vilket inte ens är säkert att han gör... Ja, undrar då om dom ska sanera två lägenheter???? Ska lägga mig ner i sängen och skriva ett brev. Gissa till vem? Prata med honom är ingen idé då han hör nada. Gamla envisna gubbar...


Kommentarer
Postat av: jennie

Heej! Har haft sa bra! =) landar hemma i kvall. Sitter och v'ntar pa bussen nu =) Kram!

2009-10-01 @ 11:19:10
Postat av: madde

hejsan lina roligt att få träffa dig i går:)hoppas på flera gånger:) jär har du lite sider som jag har



bdb=maddis83

familjeliv=maddis21

[email protected]

2009-10-01 @ 14:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0