Övernattning hos Emma

Igår var vi i Söderköping och strosade runt lite. Emma skulle till tandläkaren också. Under tiden hade jag hand om två sötnosar. =) God mat och lite promenerande längs kanalen. Mysigt! Blev kvar och såg på matchen mellan IFK-Åtvidaberg. Stängde vi av ljudet på tv:n kunde höra publiken från Idrottsparken. När matchen var slut, Alicia sov så sött och jag urtrött så blev vi helt enkelt kvar där över natten.

Väl hemma så blev jag galen när jag öppnade ytterdörren. Jag är sååååååå less på den äckliga röklukten som drabbar min och Alicias lägenhet. NU vill jag ha det åtgärdat, står inte ut en sekund till. Det var bara att öppna alla fönster och balkongdörren och vädra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0