Nu har jag...

*plockat undan
*dammat hallen
*dammat v-rum
*dammat "Alicias rum"
*dammat sovrum
*dammsugit hela lägenheten
*torkat alla lister
*vattnat blommor
*bokat tvättid
*varit uppe på vinden med saker
*Ätit sushi med Jennie (det var öppet!!!)
*plockat in ren disk
*vikt ihop rena kläder

Disken kvar... Det är så frustrerande att aldrig bli färdig. Jag hinner aldrig göra klart allt. Sådär så man kan sätta sig ner och känna att nu har jag städat och nu är det klart. Bara se sig om och konstatera hur fint det är. Men men... nu ska jag se det sista på Idol och sedan är det duschen som gäller... Men om jag diskar i morgon, städar toan, torkar golven, tvättar fönstren, tar reda på kläderna som ligger i blöt, tvättid också... Då kanske jag känner mig klar... Eller inte. Lagom att börja om någonstans.

Snart lämnar jag ju ändå stället. Hihi. Längtar efter er!

Kommentarer
Postat av: syrran

Jag lovar att inte heller bli klar! Jag tror aldrig att jag kommer att bli helt överens med känslan att aldrig bli klar, men jag kämpar för att vänja mig. Ses snart!

2009-09-08 @ 21:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0