Ledsen tjej

Har inte kännt igen min lilla tjej ikväll... undrar om något är på gång. Ledsen och sådär ledsen gråt som bara säger just ledsen. Hmm... Nu har hon iaf somnat i sing säng. Lilla gumman.

Idag har vi varit och hälsat på Frida, Thobias och deras Amilia. Oj, vilken skillnad på tempo och intensivitet på en 2,5 åring och Alicia... =) Jag blev ju helt slut av att bara se henne. Inte riktigt samma lunk som Alicia och jag har. Har med mig en påse med kläder därifrån också. Märks att Frida och jag har lite samma stil och smak när det gäller kläder.

Nu tänker jag krypa ner i sängen, ska bara bädda först... Var visst någon liten söt tjej som kräktes i min säng i eftermiddags... Undrar vem?!

Kommentarer
Postat av: Nicka

Precis, köpte den på KappAhl, jättesöt : ) De hade tag tre pyjamas betala för två. Kanon!

2009-09-04 @ 06:42:57
URL: http://www.virrpannatrollstoft.blogg.sew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0