Jag har brutit mot reglerna

Mmm, skäms på mig. Tvättade en maskin nere i tvättstugan efter tvättidens slut. Slängde in klädseln till bilbarnstolen och satte en lapp på maskinen där jag typ bad om ursäkt och förklarade mig... (Känns bättre så) Skrev under med mitt namn och 30 min. senare kunde jag hämta klädseln utan att någon klagat på mig. Men det kommer säkert, då får jag ta det.

Men iaf. Eftersom jag slängde in en maskin och satte upp lappen med mitt namn var jag tvungen att städa efter den som hade tiden innan mig. *irriterande* Ville inte att någon skulle tro att jag struntat i att sopa, torkat bort ludd från torktumlaren och struntat i att torka rent tvätt- och sköljmedelsfacken. Men men, den personen var lika olydig som mig och bröt mot reglerna. Klädseln hänger på tork nu och det känns bra.

Var över i en annan trappuppgång idag. (Ska ha tag på ordföranden ang. röklukten. Det är olidligt för tillfället. Slutar med att dom får sanera min lägenhet snart också känns det som. Jag är trött på att ständigt behöva vädra. Det är det första jag gör på morgonen. Stanken känns ända in i sovrummet. Det är det första jag gör när jag kommer hem till lägenheten. Börjar bli riktigt less. Att andra vill förgifta sig och sitt hem skiter jag i. MEN, jag och Alicia ska inte behöva bli drabbade. Jag har inte kunnat använda min klädkammare till kläder och inte använt köksfläkten på över 1 år. Använder jag fläkten sprutar det in i klädkammaren och sen pyser det ut i resten av lägenheten.)

Men i alla fall. I den trappuppgången så sitter det en lapp. (Vad annars? Det är ju lappmetoden som gäller här.) Att man måste öppna ytterdörren med handtaget och inte glasrutan. Säg någonstans det inte sitter lappar här med "regler".

Kommentarer
Postat av: syrran

He, he :-)

Du kanske ska sätta upp en lapp på rökarens dörr ;-) verkar funka...

2009-09-21 @ 23:13:16
URL: http://tincabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0