Hemma igen - Blandade känslor

Alicia och jag är hemma hos oss igen. Tjejen somnade när vi åkte igenom Stockholm så det var bara att rulla vidare ända hem. Mörker och regn är ingen kombination som jag är så där jätteförtjust i, men allt flöt på bra. Gillar inte att säga hej då och åka. Vet inte varför, har jättesvårt för det. Sitter och kikar i kalendern när nästa besök kan tänkas bli. Saknar redan. För mig har det varit rena rama hälsoresan.

Så mycket som händer med lilltjejen på bara några dagar. Det här med att greppa saker är superkul. Annis Brummagosedjur blev en av favoritsakerna. Antingen att äta upp eller brotta ner. Sötnos rullade och lade sig på sidan i matchen med Brumma.

Idag följde vi med och hejade på kusinerna som sprang orientering. Kul, mysig stämning. Sovdags för mig också, tror liten tjej vaknar när som helst. Hon hoppade liksom över sin kvällsmat. Då lär hon inte sova hela natten vilket, hon gjorde igår.


Kommentarer
Postat av: syrran

Alla helger i okt utom 10/10... och du, vi kommer på fredag! Allihop! Kram, kram!

2009-09-13 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0