Gillar inte att inte få som jag vill och tänkt...

I Alicias blivande rum är det mest vitt med en fondväg i turkost, brunt, vitt och lite rosa. Ända sedan hon föddes har väl tankarna funnits om hur jag vill inreda det rummet framöver. Eftersom liten har börjat samla på sig lite leksaker så tänkte jag att: då kan jag ju köpa dom där rosa lådorna som jag vet passar i hyllan inne i det rummet fast jag har dom stående i hallen så länge. Nöjd över mitt beslut tills jag insåg att dom är slut på alla IKEA-varuhus utom i Uppsala som har ett fåtal kvar... gick inte att köpa online heller. Gha. Jag som har tänkt, planerat och bestämt. Har jag väl bestämt mig för en sak så kan det vara svårt att stoppa mig. Jag SKA ha dom där rosa lådorna. Nu gäller det bara att komma på hur... Så; Är det någon som har dessa lådor hemma och vill sälja eller har vägarna förbi Uppsala och kan köpa 4 lådor? Jag är bara lite desperat...

Förvaringslåda TROFAST


Kommentarer
Postat av: Jennie

Är rädd att när Ante åker ner är det nog lite sent =/ De finns inte i Hapis då? Ante ska dit i morgon nämligen =) Kramis

2009-09-14 @ 22:25:49
URL: http://jenninii.blogg.se/
Postat av: Sanna (Camillas kompis)

Jag cyklar förbi IKEA i Uppsala två gånger i veckan. Hojta till om du vill ha hjälp.

2009-09-15 @ 12:20:43
URL: http://kontrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0