Familjen är bäst

Alicia och jag har det så bra här uppe. Känner mig så väkommen vart jag än kommer. Idag kom mamma och pappa upp och firade Anni. Pappas bil som syster fick i studentpresent, som Sami vill göra i ordning kom också hit idag. Dock på släpkärra... Fråga mig inte vilken modell... det är en gammal grön BMW. Pappa tycker nog det är lite kul att den fortfarande "lever".

Det blev en tur ner till centrum idag också. En mysig stad att bara vandra omkring i. Alicia tyckte jag behövde lite mer träning och ville absolut inte ligga i vagnen på hemvägen. Åka på mammas mage är bäst. Känner mig ändå bättre i nacke och axlar. Amningskudden har nog hjälpt mig lite i alla fall.

Kvällen spenderades hos Camillas familj. God mat och trevligt sällskap. På "hemvägen" regnade det på min nytvättade fiiina bil. Efter Samis genomgång av den så känner jag knappt igen den. Tack! (Ska väl inte säga högt att det var han som tvättade den senast i maj någon gång...) Sötnos ligger och sover här intill. Vilken kärlek man kan känna till sitt barn!? Helt ofattbart.


Kommentarer
Postat av: syrran

Tomt! Saknar er redan!!!!

2009-09-13 @ 19:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0