Det blev en bra dag.

Alicia och jag har varit ute större delen av dagen. Emma och Alma anlände på förmiddagen så efter lite matsäckspackande bar det av mot skogen. Lingonen var kvar. =) Liten skrutt sov till en början så jag kunde plocka i lugn och ro. Sedan blev det bärsele och nära beskådningen av lingonris för Alicias del. Hon såg sin första groda! Vi fick ihop ca. 3 liter i alla fall, lingonsylt nästa!

På eftermiddagen blev det ytterligare en promenad för min del. Hem till mamma och pappa. Gräset var visst jäääättelångt. Nu är det betydligt kortare. Tillbaks hem för lite kvällsmat och därefter så frågade söta Jennie om jag ville med på en kvällsrunda. Varför inte?! Känns i benen nu. Bra!

Varit duktig här hemma också. Disken fick sig en omgång och blommorna var nog väldigt nöjda med att få lite vatten... En dusch på det och jag känner mig riktigt pigg. Ska erkänna att det blir mys i soffan för min del nu, cola och en Wallanderfilm.


(Undrar om man ska ta det som en pik när gästerna släpar med sig både kaffebryggare, kaffe och dessutom lämnar det kvar...?! Haha.)


Kommentarer
Postat av: Emma

vilken söt bild på er två! :)

2009-09-03 @ 20:21:43
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0