Alla mammor kan laga god mat! Eller?

Jo tänk om det kunde bli så... jag går här och väntar på att det bara ska ske. Hmm... än så länge har jag inte märkt någon större skillnad. Men mamma, syrran, Emma, Jennie, Anna mfl. Dom kan ju?! =) Men det finns ju alltid undantag så jag kanske är ett sådant. *ler* Har just ätit upp min kvällsmat (från andra sidan byn).

Idag har jag varit på återbesök hos barnmorskan. Allt var ok. Skönt det i alla fall. Alicia vaknade precis innan jag skulle in men var ändå nöjd och glad hela tiden. Därefter blev det besök hos Emma och Alma. Inte setts på jääättelänge, kändes det som. Alma hade ju växt massor. Idag pratade dom med varandra. Alma pratade och tittade på Alicia och Alicia log tillbaka mot Alma. Gulligt eller gulligt? Tyvärr hade vi ingne kamera i närheten vid det tillfället.

Min lilla plutt sover för tillfället. Gissar att jag måste väcka henne. Inte dags att sova för natten ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0