Singstar säljes

Det märks inte så stor skillnad på dagarna när man är föräldraledig. Alla dagar är lika bra liksom. En liten skillnad är ju ändå att fler personer i min närhet är lediga när det är helg. Det uppskattas. Idag så mötte jag och Alicia upp Emma och Alma på Maxihuset. Känns som det var evigheter sedan!! Efter det blev det mys hemma hos Emma med arbetskamraterna. Jag tror med säkerhet att min dricka inte ger samma känsla i morgon... Hoppas ni fick en trevlig kväll/natt!!

Satt och funderade lite hemma på om jag har något jag kan sälja för att dryga ut min kassa den här månaden. Jag kom fram till att mitt singstar bara ligger och skräpar i hyllan. Jag har ju inte ens något playstation att koppla det till. Packade ner allt och tänkte lämna in på Gameshop. Det slutade med att jag tog med det hem igen. 70 kr kunde dom erbjuda för det!? Så om någon har lust att lägga ett bättre bud på 2 mikrofoner och 4 singstarskivor är ni välkomna! =)

Nu ska jag leta fram min bok, mitt godis och krypa ner under täcket och läsa. Lägger mig nog bredvid min lilla skatt som redan ligger och sover. Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Stina

Vilka skivor är det du har till singstar?? ;)

2009-10-30 @ 23:59:58
URL: http://stinadenfina.blogg.se/
Postat av: *C*

Hej...

en liten tanke är ju Tradera.. Där köper ju folk allting till bra pris =)



Lycka till...

2009-10-31 @ 08:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0