Lördag!

Sitter hemma hos mamma och pappa. Funderade på om jag skulle orka logga in här... Med modem så tar det ju lite längre tiiiiiid. Allt går så segt. Blir inga bilder idag. Vet inget sätt att få in dom i den här burken... =) Men det fungerar ju. Idag har vi städat pool och krattat massor med löv. Det är betydligt roligare att göra ordning poolen på våren istället för att höststäda den. Nu väntar mys i soffan. Alicia ligger och sover i mitt gamla rum på mina Backstreet Boys lakan. Hon måste sova fantastiskt gott. Haha. Vi blir kvar här så jag kryper ner bredvid henne sen. Mysigt! I morgon ska min bil få vintertassar och det blir en tur till Linköping. Av olika anledningar så ska jag köpa en ny skötväska till mig och Alicia. Vi får se vad vi hittar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0