Känsliga läsare varnas!

Okej. En fråga! När är er soptunna full? Vart går gränsen liksom...

Den töms när:

1. Något skräp sticker ovanför kanten
2. Tömmer den varje dag oavsett hur mkt som är i den
3. Tömmer den aldrig, på något vis "försvinner" den ändå
4. Det inte går att pressa ihop skiten mer...
5. Det inte går att fylla den mer fast man lyft ur påsen från hinken
6. När man inser att det krävs mer energi för att lyckas placera skräpet istället för att tömma den
7. Skräpet ramlar av berget och landar bredvid tunnan
8. Skräpet mellanlandar först vid dörren/på balkongen i okänt antal dagar för att sedan nå slutstation

Jag kan erkänna att jag alltid hoppas på alternativ 3, men hittills har det inte fungerat. För tillfället är det nog alternativ 7. Jag skyller på att varje gång jag ska gå ut så är det 1000 andra saker som ska med. Jag, Alicia, bilbarnstolen, skötväskan... Så det finns liksom inte plats för att ta med sig skräpet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0