Jag är på hälsoresa!!

Alicia sov rätt bra inatt, vaknade vid 23.00 och 04.00. Efter lite näsdroppar och mat somnade hon faktiskt om. Moster hade ordnat en liten uppförsbacke åt Alicia att sova på. Skrutt tyckte att det funkade lika bra det också och somnade med sin kanin och napp. Börjar fundera på att försöka hitta en till sådan kanin, kan ju vara bra att ha en på lager...

Efter frukost begav vi oss mot Väsby centrum för lite shopping. Vinterskor till Ida och Anni och så det självklara besöket på Lindex. Alicia fick muminbodyn och strumpor. Klänningen är fruktansvärt söt men jag känner att den får vänta. Alicia får önska sig den i julklapp eller nåt.

Nu sitter vi vuxna i köket och umgås. Haha. Varsin dator lite snacks, dricka och musik. Trevligt på sitt sätt. Nu spelar vi 80-tals musik. Det gillar vi! Har busat runt lite med Ida och Anni precis. Sitter och ler. Känner mig såå glad!!! Syrran och jag tog en kvällspromenad i regnet också. Skönt att rensa hjärnan lite.

Idag har jag badat med Alicia för första gången. Så härligt. Jag vill också ha badkar hemma!

Provade att göra den där efterrätten som jag skrev om tidigare, blev lite besviken. Inte otäck, inte supergod. Den gick ner liksom.

Idag har jag inte kunnat missa att det finns rosa lådor på IKEA. Tack alla ni som hört av er. Nu vet jag att det väntar 4 st på mig hemma. Jag är så glad för det. Tack tack tack Martina!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååh, vad härligt det låter! Njut av varje sekund! Ville bara säga att jag har bestämt mig för att blogga här i Hong Kong:) Kramar

2009-10-18 @ 02:05:29
URL: http://hypotenusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0