Höstdag!

Vilket ruggigt väder. Undrar om det blir någon promenad idag. Vi får se. Min lägenhet är så fin nu. Diskat, städat toan, vikt tvätt, bäddat rent, plockat, dammat, vattnat blommor, bytt 4 glödlampor, dammsugit. Det känns sådär härligt som jag vill att det ska kännas när man har städat. Att man bara kan sitta och njuta och titta. Att sitta här vid datorn med gott samvete liksom. Alicia sover dessutom. Tack tack tack snälla mamma och pappa för hjälpen med allt idag. Känns som att det ger mig en ny skjuts i rätt riktning igen.

Snart snart snart hämtar vi Camilla från tåget också. Om det nu rullar iväg i tid... =) Nu blir det pepsi max och en kexchoklad. Mmm.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu är jag på väg. Vagnarna må vara gamla men tycker det funkar riktigt bra med Veolia, måste nog ta tillbaka mitt tidigare uttalanden :) Det är till och med gratis internet på tåget så nu har jag något att roa mig med :) Hoppas inte städningen var för min skull, du vet att det inte spelat någon roll! Ses alldeles alldeles strax... KRAMAR!

2009-10-03 @ 16:24:05
Postat av: syrran

Aha. Camilla är hos dig! Väntar med att ringa :-) Hörs snart! Kram

2009-10-03 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0