Måste träden tappa alla löv?!

Det blev en mkt trevlig fredagskväll trots allt. Även om det inte blev som planerat. Ingen mat på O`Learys men super duper mat hemma. Tyvärr fick Jennie åka och handla själv medan jag väntade på att Alicias pappa skulle dyka upp. Jennie fixade fantastisk god kvällsmat bestående av älgkött. Jag ansvarade endast för potatisen...

Idag har dagen ägnats åt lövkrattning. Började med en städdag här i bostadsrättsföreningen. Kratta kratta kratta... när vi var klara traskade Alicia och jag hem till mamma och pappa. Vi fortsatte med samma syssla där. När jag samlat ihop en jäääättehög med löv försökte jag göra en matematisk beräkning om hur många vändor med skottkärran jag skulle behöva göra... Säkert flera tusen... Insåg ganska snart att det skulle bli för många för mitt tålamod. Hämtade en stooor pressenning. Där i rymdes det många löv vill jag lova!!


Kommentarer
Postat av: syrran

Min tur i morgon...

2009-11-07 @ 20:29:17
URL: http://tincabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0