Jag vann i TP...

nästan i alla fall. Vi var i lag så jag kanske inte ska ta åt mig äran. =) Alicia och jag hade en riktigt trevlig kväll hemma hos Martin och Martina. Så underbart att umgås med vänner och känna att man kan vara sig själv till 100 %. Visste ni förresten vid vilken ålder igelkottarna blir könsmogna och hur långt en krokodil kan sträcka ut sin tunga? Måste ju höra till allmänbildningen... Alicia somnade sött på soffan och jag hade inte hjärta att "slita" upp henne och ut i regnet. Jag blev erbjuden en plats på soffan jag också. =) Tror nog allt att jag har tandborstar över halva Sverige snart... Martina kläckte då den geniala idén att jag kanske kunde ha en i skötväskan. Smart! Den har jag ju alltid med mig.

Jag var och kikade på huset igår. Jag kommer fortfarande tycka att det är ett guldkorn men på tok för mycket att göra för mig. Läget är oslagbart, men det är tyvärr inte rimligt... Jag måste nog vara lite realist också. Härligt att ändå drömma och känna sig fri!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0