Ibland skäms jag för mig själv...

Var på ett fik och skulle köpa dom där supergoda muffinsen med choklad på och kolafyllning inuti. Ni vet!? =) När jag kom dit så fanns det ingen parkering. Ställde mig på personalparkeringen. Gick in. Där vid kassan registrerar min lilla tröga hjärna att Backstreet Boys låt Straight through my heart spelas. Jag skiner upp och spetsar öronen lite extra. Efter ett tag (när det känns som halva låten har spelats) så registrerar åter igen min lilla hjärnan att det är i min ficka som det både vibrerar och spelar. Pinsamt. Tittar mig lite omkring och hoppas att alla som retar sig på "den där människan som aldrig svarar" har fortsatt att fika i lugn och ro. Korkade lilla jag borde väl fatta att den låten inte spelas överallt som jag kommer... Jag trodde ju att det var radion som spelade låten, då kan nu ju föreställa er  hur hög ringsignal jag verkar ha... Jag som brukar skämmas för min pappa, men idag tar jag nog priset. Lagom när jag kikat på telefonen och ser att jag har ett missat samtal från Jennie så frågar tjejen i kassan om jag vill ha en påse. Svarar att det går bra i alla fall. Hon replikerar då med att; Ja du har ju inget barn med dig idag! (Nej nej jag kan väl inte varit där så ofta så att dom känner igen mig. Mycket konstigt... *ironi*)

Jaja, muffinsen var lika god som vanligt. Det viktigaste.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emma Larsson

SV: Tack=) Du är välkommen!

2009-11-06 @ 07:18:03
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0