Husvisning!

I morgon ska jag gå på husvisning. Drömmarna är det INGEN som kan ta ifrån mig. Så det så. Jennie och jag har gått förbi där flera gånger och konstaterat att huset är tomt. Ett-tu-tre så fanns det på hemnet. "Mitt" hus, den fantastiska trädgården och jag bara ser all potenial framför mig. Ååå om det ändå hade varit om ett år. När jag åtminstone har en inkomst. Det är ett guldkorn!! Världens lugnaste område och grannar på lagom avstånd. Jag är kär. När jag ringde till mäklaren och anmälde mig så sade hon glatt att; Ja då lär ni inte bli ensamma. Det har ringt hela morgonen! Hmm, alltså är det många mer med mig som har hittat det. Det lär skena i pris... På vägen hem från mamma och pappa diskuterade pappa och jag huset. Tack för att du lyssnade!!

Kommentarer
Postat av: Emma

tack! det känns gryyymt skönt!

2009-11-14 @ 08:54:44
URL: http://emmadorothea.blogg.se/
Postat av: syrran

Coolt! Hm...vilket hus är det...kollar här på hemnet... Tänk om jag kunde trolla! Önskar dig allt gott - världens bästa syster - inklusive huset!!!

2009-11-14 @ 14:47:07
URL: http://tincabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0