Depp depp depp...

Åh, irriterande. Tidigare idag gick jag och funderade på att göra ett inlägg om hur bra allt har känts på sista tiden... Varför gjorde jag inte det för?! *Suck* Mina nedgångar kommer alltmer sällan, vilket känns otroligt skönt!!! Det som är det jobbiga är att det inte går att förutse eller styra när dom kommer. En liten del handlar väl om att jag VILL så otroligt mycket, men begränsas av både det ena och det andra. (Jag är fullt medveten om vilken pessimist jag är för tillfället.) Jag vill inte vara ensam... =( Jäkla tråkiga gråa november. Bort! Men det är upp till varje människa att trivas med sin tillvaro. Ta sig i kragen och göra något åt situationen. Uppskatta och se det man har istället. I morgon tänker jag hitta på något kul. Frågan är vad?!

Nu behöver jag gå till sovrummet och nosa på liten älskling som sover. Där hittar man många svar!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har bästa idén! Kom till Stockholm, det är KUL! ;) Saknar dig massor. Jag beundrar dig verkligen för att du (nästan) alltid är så stark. Önskar ofta att jag hade din vilja, envishet och styrka. Du är helt fantastisk, min idol! Kramar

2009-11-12 @ 23:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0