BVC-besök

Idag har vi varit på BVC-besök. Alicia fick den "vanliga" vaccineringen... den ena måste ju göra jätteont. *stackars* Vägd och mätt, växer som hon ska. Skönt.

Efter det for jag iväg en sväng till Maxihuset. Tror att jag ÄNTLIGEN har hittat kläder som jag är nöjd med. Provade dom på henne ikväll och jag måste säga att dom satt riktigt bra. Håll tummar och tår att hon inte tycker fotografen är alltför läskig i morgon. Min lilla tjej börjar allt bli tykänslig.

På eftermiddagen var vi hemma hos Bodil på en riktigt mysig babymassage. Ahh, så mysigt det var. Det tog jag verkligen till mig. Jag kommer med glädje att "öva" de olika momenten. Efter att ha spanat in sin omgivning tyckte nog även Alicia att det var rätt så mysigt.



Kommentarer
Postat av: syrran

Oj, oj, oj vad lilla sötnos växer!

2009-11-16 @ 23:01:14
URL: http://tincabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0