Alicia och sin palsternacka!

Söta söta bebis. Så mycket det är som händer. Jag hinner inte med... Nya ljud, blir allt stadigare att sitta med stöd också. Alicia fick sitta upp en liten stund i vagnen, när hon inte orkade mer lutade jag ner ryggstödet. Det resulterade i ett illvrål... Hon vet vad hon vill. Senare på eftermiddagen hade jag en sällskapsjuk liten tjej. Jag fick liksom inte försvinna ur synfältet... det gick inget vidare att baka sockerkaka. Inte det viktigaste heller för den delen. En riktigt mysig hemmadag har det blivit idag. I morgon är det dags för bvc-besök. Undrar hur stor hon är nu?


Kommentarer
Postat av: syrran

Längtar efter er!

2009-11-15 @ 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0